9 martie 2010 Fantasme lăuntrice

În stări de veghe mă avânt
Când somnul îmi fuge departe;
Inaptă să scot vreun cuvânt
Mă-nvăluie un strat de moarte.

Fantasme îmi şoptesc suav
Un cânt melodic de durere,
Dar totul pare mult mai grav
Şi mă afund în grea tacere.

Un tremur gri mă-mbrăţişează,
Parcă dorind să mă sufoce,
Iar vântul gol se furişează
Blestemul vrând să îl evoce.

Luptându-mă cu umbre moarte
Mă pierd în ceaţa timpurie
Şi mă înec în râu de şoapte,
Căzând în cruntă agonie.

14 au comentat:

T. spunea...

supeerb:X
by the way
te urmaresc 116 persoane
si cu criticul 117:))
ti`am zis k nu te las:))

Tasha spunea...

Te pup si te imbratisez!Mi-a fost dor de tine...
Frumoasa desi foarte trista strofa:
"Fantasme îmi şoptesc suav
Un cânt melodic de durere,
Dar totul pare mult mai grav
Şi mă afund în grea tacere."

Judith spunea...

"Un tremur gri mă-mbrăţişează,
Parcă dorind să mă sufoce,
Iar vântul gol se furişează
Blestemul vrând să îl evoce."
Asta imi place atat de mult.
De multe ori simtim ca ceva ne sufoca...o durere ce vine din adancul sufletului,uneori si fara motiv.Iar tu acel ceva l-ai descris superb:).

Anonim spunea...

wow deci genial:):):)
mi-a fost dor sa citesc ceva de genul
nu am ce sa zic,
imi place si asta conteaza

Cati spunea...

Imi place mult! :*

Anonim spunea...

postarea mea sadica?:O:O:O:O... wow nu stiam:)):)) nu mi se pare de loc ca e sadica, adica unu care taie pe altii si ii mananca:-?:-?? nu prea mi se pare... au avut niste prieteni dint-o formatie nevoie de niste versuri si le-am facut ceva sadic asa au zis ei:-? dar mie nu mi se pare...
sau poate ca nu am mai scris eu pana acum asa:) oricum imi place... aia e varianta 3 din foarte multe:))

La si 37 spunea...

Cuaie esti geniala :>:>:>:>
Si citatul de Emil cioran e Superb :))
Continua tot asa
Vad ca iti vine inspiratia :>:>

Anonim spunea...

multumesc frumos pentru comentarii:):):*... nu am luat-o drept o critica... stiu ca iti place sadicul, eu nu am mai scris asa de ceva timp... si sincer nu mi se pare ca este sadic:P=))
pozele le iau dupa www.deviantart.com :)

Cine sunt eu?! spunea...

ce imi place poza cu ingerasul si palmele.
cata inocenta :)
suuper

T. spunea...

118+ u know who=119
=)) ti`am zis ca nu te las=))

Lola. spunea...

da da da :-@ mi-ai zis ca nu ma lasi.dar acel you know who nu exista.de cate ori sa-ti mai spun? /:) :))

Cârciumarul spunea...

haha mersi de aprecieri >:D< btw alina nu e one in a million :P frumoasa poezia ... apreciez ca si valoare ce scrii si daca nu sunt atat de profund ca cei care iti lasa commenturi e ca incerc sa fiu vesel macar in lumea asta virtuala , ca odata ce ies pe strada vad destula tristete ... de aici si Bodega :) banneru , ca ziceai de el , intradevar si mie imi place mult ... cand am timp o sa incerc sa iti fac si tie unu daca vrei ... ca imi place sa pierd timpu cu chestii dastea :)

. spunea...

multumesc >:D< scz pt intarziere :">

tu.. tu ai ramas acea poeta geniala cu versuri care ma lasa fara cuvinte. sublim.

Ivi spunea...

"Tristetea face misterul accesibil.Dar misterul tristetii este atat de inepuizabil si de bogat,incat tristetea nu inceteaza niciodata de a fi enigmatica" -E.Cioran

* Eu nu cred ca o sa ma vindec niciodata.

"Iar vântul gol se furişează
Blestemul vrând să îl evoce."
superb:X
ce imagine:X
frumoasa poezia:)

>:D<

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!