23 martie 2010 Sensuri grave...

O lume spartă, vorbe goale şi drumuri ce duc în afund,
Un roi de fluturi morţi şi corbi prea singuri care se ascund...
Un veac nostalgic, prăfuit, enigme ce îşi pierd splendoarea
Toate se-aprind, toate se sting, pierzându-şi rostul şi candoarea.

Înaltul cerului se luptă cu reci furtuni şi uragane,
Strigarea lumii ne frământă şi ura ne zbiară-n timpane.
Natura-i moartă, iar abisul se-mparte-n două părţi defecte,
E-n comă veacul - şi-omenirea se pierde-n ebenine-aspecte.

10 au comentat:

T. spunea...

ce frumoasa e poezia asta
gandeste mai bine la ce am zis despre u know who..
btw, chiar esti lasa!! am vazut eu lucruri mai ciudate decatmi`as fi inchipuit
poate ca ar fi prea mult pentru mine daca mi`ai spune ca obisnuiesti sa transezi in fiecare zi cate un om
sau mananci ficat de om prajit
sau ca mori si inviezi a doua zi instantaneu..
astea chiar ar fi prea mult ptr mine..

Unknown spunea...

mm ..buna poezia ..:)

Tasha spunea...

Frumoasa poezie,dar trista...sa-ti spun un secret?a venit primavara cu adevarat,cant-o putin in versuri,viseaza,bucura-te d ea!!!te pup si te imbratisez!!

Lola. spunea...

multumesc doamna tasha.dar mie nu imi place primavara deloc.:|imi vreau iarna inapoi...

mindfreak spunea...

:| prea frumos

Ivi spunea...

Paste fericit >:D<
Iti doresc ca Sfanta sarbatoare a Invierii Domnului sa iti umple casa de caldura si iubirea celor dragi.:*
Hristos a inviat!!

Cârciumarul spunea...

Pff :| Si eu credeam ca geniile nu se mai nasc in Romania ... Esti tare ! Respectele mele

U. spunea...

Imi place poezia.Chiar ca este o lume sparta iar vorbele goale din nefericire uneori dor mai mult decat cele pline.
>:D<
Un paste fericit.

Cati spunea...

frumoasa! :*

Tasha spunea...

Am intrat sa te salut draga mea si sa-ti spun sa nu uiti ca te astept diseara la emisiunea mea de la radiosilver la ora 18....nu uita!

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!