19 martie 2010 Amintiri elegiace...


Cuvinte goale,aruncate,
idei bătute cap în cap,
Prea multe gânduri sacadate
din iad mă-mpiedică să scap.

Culori ce şi-au pierdut culoarea
şi cântece fără sonor
Îşi ţes membrana în uitarea
acelor lacrimi care dor.

Vechi elegii cârpesc pereţii
care odată ne priveau...
Pe noi - amanţi fără restricţii -
în miez de noapte ne-ngânau.

10 au comentat:

T. spunea...

ce frumos:x
welcome back>:D<
am crezut ca ti`a murit inspiratia..zau..
nu de alta dar aveam asa o pofta de colivaaa=p~
amanti fara restrctii:X:X

Cine sunt eu?! spunea...

deci ce tare ii poza.oaaa
si poezia, si titluu, si chestia cu elegiile.
super.imi place foarte mult.
multumesc de laude, dar nu prea le merit;))
hugs.

Stephen G. spunea...

Imi place ca dupa ce iei o pauza de la scris, te intorci cu cate una care efectiv ma lasa masca la cat de misto curg versurile. Cool!
Iti urez sa ai inspiratie si in continuare, desi nu-mi lasi impresia ca ai fi in lipsa de asa ceva.

Cine sunt eu?! spunea...

stiu ca ma apreciezi si iti multumesc.>:D<
si tu esti la fel de geniala draga.

T. spunea...

lolo
deci ma bucur ca ciudateniile mele nu sunt atat de ciudate
#:-s
da vreau sa le vad pe ale tale..
sa vad daca e ceva la tine mai ciudat decat stiu
:D

iuliana spunea...

gata, m-ai convins, te pun pe blogroll:D:) foarte bune poeziile! felicitari! aaa, si poate o sa postez si leapsa de la tine, doar ca deja am facut una... mai astept putin...

. spunea...

"Vechi elegii cârpesc pereţii
care odată ne priveau..."

absolut superb :x cel mai placut mod de a-mi incepe ziua e cu poeziile tale.

Anonim spunea...

Foarte tare poezia. E cam greu de recitat:D

Cârciumarul spunea...

ganduri sacadate :O suna a hip-hop :X place mult

Lola. spunea...

hip hop?! wtf dude?! /:) :)) :|

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!