29 noiembrie 2009 Simulacru.

Un zeu al veacurilor frânte,
un anticrist speculativ,
o vale-a morţii,fără punte,
un fapt creat fără motiv.

asta eşti tu.un zân al ploii.un laitmotiv plin de cusur.

Şi te-am visat în miez de noapte,
în gândul meu ai alergat.
dar te-am pierdut prin vânt de şoapte
şi secole te-am aşteptat.

dar tu călătoreşti în timp.te adânceşti în hăul vremii.

Crezând că te-am pierdut pe veci
m-am ghemuit în colţ de lume.
şi-am plâns cu multe lacrimi, reci,
uitând de-al vieţii rost şi nume.

dar te-ai întors.şi-ai oprit timpul.şi lumea ai oprit-o-n loc.

Şi m-ai privit cu frenezie
cu ochii-ţi de-un negru cathartic
şi-apoi mi-ai spus cu empatie,
c-un zâmbet scurt şi enigmatic:

"să ştii că vocea ta de-ondină mă ţine-n viaţă când cedez..."

Şi-atunci s-a desprins universul
şi a-ncetat în a mai curge,
iar tu mi-ai scris gândul şi mersul,
m-ai îngânat până la sânge.

dar s-a pierdut esenţa lumii.regretul a fost eludat.

28 au comentat:

Cine sunt eu?! spunea...

imi place enorm de mult poza de la inceput.e geniala :)
sunt obsedata de ingeri.hihi;)

Lola. spunea...

hh ;)) ma bucur ca'tzi place.

Marianita Cochiorca spunea...

Frumos, frumos, frumos, frumos.Tu chiar ai talent.Nu mai sta!Apucate de treaba.

Andrei Jitcă spunea...

chiar mi-a facut placere sa citesc.. :) ai scris asta in urma unui "break-up"..?
aveam si eu o perioada cand faceam "rime" :)

Adela spunea...

Asa este.O data in viata apare o persoana unica.O persoana fara de care [credem] ca existenta noastra n-ar avea rost.Cand pleaca,avem impresia ca totul s-a sfarsit si nu mai exista viitor.Dar e doar o iluzie.Vrea doar sa ne pacaleasca.Si reuseste.
Foarte frumoasa poezia!

. spunea...

mai are rost sa spun cat de minunat ai putut sa scrii :x "Un zeu al veacurilor frânte,
un anticrist speculativ," m-au lasat fara replica :D >:D<

Lola. spunea...

mersi kriss >:D< si ashlee.
andrei,nu neaparat.se poate spune si asa...doar ca acel "break-up" a fost acu's un an si'o luna... [nu intzeleg de ce ai pus rime intre ghilimele?!]
:)) ermatica mama draga,degeaba ma apuc de treaba daca nu am inspiratzie.astept sa'mi vina.ca n'o am tot timpul...anyway,thanks >:D<

C spunea...

Frumoasa,foarte frumoasa!Felicitari!

Lola. spunea...

tenx cati. :D

Ada Cadaver spunea...

fiindca e postul cu nr 100
;;)

Ada Cadaver spunea...

nu. am facut 18 in septembrie:))

Lorelei spunea...

poeziile tale imi ajung pana in mijlocul sufletului!

Ivi spunea...

te inteleg perfect pentru ca si eu am trecut prin niste lucruri asemanatoare ;))
eu una nu il pot intelege pe omul care te-a ranit in asa fel pt ca esti o adevarata comoara.
imi place foarte mult aceasta poezie:X
iar comparatiile pe care le folosesti sunt geniale:X "un laitmotiv plin de cusur"

Lola. spunea...

mersi mult A☻ >:D<

:D ma bucur,lorelei...

T. spunea...

iaaaaa

imi place noua poza:X
it iz dă best
si poezia
ai ai ai
superba!!

by the way
la multi ani k e ziua romanului
iuhuuu

azi avem fasole cu ciolan moca

Lola. spunea...

ce poza??ca nu mi'am schimbat poza.sau te referi la cea din antet?? ;))
mersi. :D
mda..la multzi ani :-j
marsh la somn,copila.ca e ora tarzie. :-w

Anonim spunea...

in iad sunt mult mai multe sticle cu vin decat in rai... sincer daca as ajunge in rai mi-as deschide o firma de produs ingerasi mai mici, apoi si o maternitate si dupa mi-as deschide un bar in care ingerii mari sa bea vin si dupa sa se ciogneasca prin aier si sa vezi numai pene peste tot sa stii ca ar fi o idee... dupa as deschide si bai... si firme de reciclat si asa mai departe.. daca as ajunge in iad as sta bine mersi ca nimanui nu ii pasa acolo de mizerie iar vinul e peste tot:)):))

Lola. spunea...

da :)) in iad e...raiu' pe pamant. :)) toata lumea se teme de iad si bla bla.api sa vezi ce bine'i acolo.[apropo,eu nu cred ca e mizerie in iad:-?]...concerte,bautura la greu,inturniri moto si festivaluri :)) plin de rockeri alcoolici si pacatosi.iar eu..voi deveni mireasa lui satan 8->

Anonim spunea...

pai da ep lin de rockeri alcoolici pentru ca multi imi spun( adica dirigu si bla bla altii si chestii ) ca rockeri sunt betivi si ca nu e nimic bun de capu lor si chestii de genu si sicer eu cred ca ei sunt cei mai cinstiti( am prieteni de genu si sunt de 1000 de ori mai tari decat niste parliti de la mine din clasa sau mai mari ca mine) deci de 100000 de ori in iad

Anonim spunea...

poate ne intalnim pe acolo:>:>:>:> ar fi tare "ce faci mah?" "bine mah.. uite stau la un pahar cu un rocker si cu cineva in rosu dar nu stiu cine e tu cum o mai duci" si dastea si bla bla bla... o sa fie tare pe acolo sincer... chiar daca unii spun ca e latura negativa si chestii si asa mai departe e mai bine acolo decat in rai si sincer si in rai o fi bine dar iti dai seama daca as ajunge in rai si as face tot ce am spus mai sus??? Iti dai seama ce ingeri micuti cu aripi o sa fie pe acolo si razgaiati si dastea=))=))ar fi suuuuper... :)):)):)) si poate peste mii de ani ar fi si niste blocuri iar atunci o sa ma plictisesc pentru ca o sa-mi aduc aminte de nimicul de acasa=))

Anonim spunea...

si sincer nu imi palce cand se spune(apropo de ce ai sp tu de rockeri) cand unii si altii ii fac nespalati si dastea de parca aia care spun ei cum or fi... asa ca ne vedem in iad lola:D:D:X si o sa te scot la tersasa la un vin rosu sau alb??? tarie chestii de genu... si partea negativa a fost creata tot de om asa ca... sa nu mai manance unii si altii bomboane ca in rai e mai bine ca nu e asa

Lola. spunea...

eh..nu avem nici noi de unde sa stim ca e mai bine in iad decat in rai.dar asta e.eu sunt dispusa sa risc. :-?? cu nicio parere de rau,aleg iadul.
bine.sa fim seriosi. 8-| faza cu igiena nu are absolut nicio legatura cu muzica pe care o asculti!!!potzi fii nespalat indiferent ca esti rocker,manelist,rapper sau parlamentar :)) logic ca sunt si rockeri nespalatzi,dar nu is nespalatzi pentru faptul ca is rockeri.is nespalatzi pentru ca...asa is ei.la fel ca unii manelisti.sau ca unii rapper.sau houseri.sau ce mama ma'sii lor or fi.nu e la noi o lege ca daca esti rocker,nu tre sa te speli.asta depinde de fiecare.si de cat accent pune fiecare persoana pe igiena personala.dar logic ca lumea nu stie de ce sa se mai lege si cum sa ne mai bag in cacat...
prefer vinul rosu.dar in mare parte..nu conteaza.alcool sa fie :-j :> >:)
cu alcoolul e la fel ca si cu igina personala.exact aceeasi treaba!!!alcoolici sunt cei care beau mult.adica oamenii car eiubesc alcoolul.adica toti oamenii de pretutindeni.fie ei rockeri,manelisti,rapperi sau...parlamentari :)) stiu rockeri care nu beau deloc.deci nu e o lege ca rockerii is alcoolici.ca nu is manelistii cu nimic mai presus.sau ce,acuma,ei or fi sfintzi?? /:) hai lasa'ma... :-j si in plus...si cel mai important de punctat...majoritatea rockerilor is niste perasoane foarte inteligente si cu o cultura generala impresionanta.pe cand manelistii...is niste incultzi si niste jeguri de toata groaza.ai observat??majoritatea rockerilor au o cultura generala...jos palaria.ca doar nu degeaba's pline facultatzile de rockeri.si la poli si la jurnalism si la toate alea...majoritatea care termina sunt rockeri...
asa ca...ciocu' mic si joc de glezne.sa nu prind pe careva ca se leaga de rockeri,ca il abtzigui. :-w

Anonim spunea...

"ştii?...vocea ta de unicorn în perfuzii mă va intimida..."...nu pot spune decat WOW !

Lola. spunea...

trebuie sa recunosc ca ai ales exact versul care nu e al meu.adica,nu e creatzia mea.asa mi'a spus cineva intr'un mesaj...si mi'a placut foarte mult expresia...si m'am gandit sa fac o poezie in care s'o folosesc.expresia aia m'a inspirat...

Anonim spunea...

sunt ina... mi-e mult prea lene sa intru pe blog daia las cu anonim:)):)):)) mah am prieteni care sunt la drept si la economie la spiru si unii pe la psihologie si sincer sunt multi care dau din gura ca nu ar fi in stare astai asa cum ii numesc ei sa faca o facultate bine ca sunt ei destepti si fac o facultate... mare fas... si faza cu parlamentarii din premele randuri m-a terminat:>:>:> ai dreptate....

eu prefer vinul rosu amestecat cu alb ca sa te faci mai repede nava. uite eu ascult rock si multi spun despre mine ca nu sunt in stare de nimic si chestii de genu dar nu ii bag in seama pentru ca nu invat pentru ei...

si stai calma si eu prefer iadul... si ti-am spus ce as face daca m-as duce in rai>:)>:)>:)>:)

Lola. spunea...

nu ma apuc de vorbit pe tema rock'ului ca nu mai termin :-j as putea scrie o carte...
logic ca am dreptate :)) ca io'ntotdeauna am B-)
te faci mai repede nava cica =))
mda.mi'ai spus.cred ca s'ar desfintza raiul:))

Anonim spunea...

pai as combina cu mai multe ca sa ma fac mai nava decat nava asa ca mai bine tac:)):)):))=))=)) si sincer am incercat cu vinu rosu si alb si era sa ma fac nava dupa vro cateva pahare bune:)):)) hai la mai mare si spor in continuare

Lola. spunea...

rupto :))

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!