7 noiembrie 2009 Dorinţele unui poet...

Aş vrea să scriu despre durere,
Despre tristeţe,despre chin.
Să scriu când glasul mi-e-n cădere,
Când sunt pierdută,când mă-nchin.

Aş vrea să scriu când vântul bate,
Când frunzele-n apus mă-ndeamnă
Să scriu de viaţă şi de moarte,
Să scriu de cei ce mă condamnă.

Aş vrea să scriu când e-ntuneric
Cum soarele s-a sinucis.
Să scriu pe stele-n ceas feeric,
Aş vrea să scriu cum n-am mai scris.

Aş vrea să scriu în nesfârşire
La capăt frânt de univers,
Aş vrea să scriu de nemurire,
De lumea-ntreagă într-un vers.

Aş vrea să-l scriu pe Dumnezeu
Într-o catrenă fără rimă.
Să scriu că Lucifer e zeu
Si-n întuneric,şi-n lumină.

Aş vrea să scriu cum flăcări curg
În venele unui schilod,
Aş vrea să scriu cum în amurg
Un măr sălbatic face rod.

Aş vrea să scriu pe stânci de gheaţă
Un testament fără cuprins,
Să scriu cu sânge-n nori de ceaţă
Că sufletu-mi de viaţă-i stins.

Aş vrea să scriu cum singuratic
Un înger claustrat se pierde
Şi cum renaşte enigmatic
Şi viitorul îl prevede.

Aş vrea să scriu când iadul tace,
Cum focul arde în oceane.
Să-i scriu ondinei care zace
Şi-ascultă-şi moartea pe timpane...

Aş vrea să scriu,aş vrea să scriu
O poezie nesfârşită...
Să fiu poetul din sicriu
Ce poezia şi-o recită.

42 au comentat:

Lorelei spunea...

ESTI ABSOLUT GENIALA!!!Trebuie sa publici o carte cu poeziile tale!TREBUIE!Doamne...esti fooarte tare...

Si mie imi place sa scriu.E una dintre ceele mai maaaari pasiuni ale mele,daca nu chiar cea mai mare.Merci de com.Esti o tipa talentata si frumoasa.Ce mai e nevoie?
Cred ca esti si o prietena adevarata...

Am pierdut niste prieteni de curand,nu as vrea sa treaca nimeni prin asta:tin sa zic(metaforic) ca am pierdut cei mai de pret prieteni:mai,iulie,august,septembrie...

CONSOLEAZA-MA!DEDICA-MI O POEZIE!

Anonim spunea...

Nu incetezi sa ma surprinzi...
Poeziile tale sunt absolut superbe!
Daca vrei sa scrii scrie,iti iese foarte bine!:)

Lola. spunea...

mersi fetelor :"> dar nu sunt nici chiar atat de geniala.
spuneti voi ca trebui???hh;))atunci asa o fii.dar nu e usor.mai ales in romania. 8-|
lorelei,se observa ca'ti place sa scrii,pentru ca postarile tale sunt geniale.ceea ce denota ca'ti place ceea ce faci si pui suflet.
eh,pentru nimic >:D< si eu iti multumesc.
talentata sunt doar putzin.si frumoasa,nu chiar.deci am nevoie de destule lucruri...dar nu toti primim ceea ce ne dorim...
prietena adevarata??:nu cred ca exista asa ceva.si nu cred in prietenie.desi eu toata viatza am fost dispusa sa fiu o prietena adevarata,si cea mai buna,pentru o persoana care sa fie la fel pentru mine.dar n'a fost sa fie.nu cred ca exista asa ceva...
eh...lunile alea sunt preferatele tale?? ;)) pai..nu stiu ce poezie sa'ti dedic...sa vedem ce va iesi data viitoare.ok??

thanks senseless >:D<

Tasha spunea...

Pup o fata talentata,careia ii doresc ca muza sa n-o paraseasca niciodata! >:d<

dyanna spunea...

Foarte reusita poezie.Felicitari.

Marianita Cochiorca spunea...

La mine?Nu pot sa creeed!:">
Iti multumesc!

Unknown spunea...

superba poezie !<3

Roxana spunea...

Sunt de acord cu Senseless, scrii foarte frumos si reusesti sa-ti traspui sentimentele pe foaie intr-o maniera unica...dai mereu de dovada de multa originalitate si transparenta.

Lola. spunea...

multumesc de urari doamna tasha >:D< sper si eu sa nu ma paraseasca niciodata...

mersi dyanna.

da ermetica.chiar la tine :> tu cu negrul tau cu tot :))

multumesc anna :D

multumesc de aprecieri roxx.si de vizita. >:D<

Stephen G. spunea...

Pur si simplu exceptional! Ti-am zis...faza cu publicatul nu era ca sa te flatez, chiar ai talent...mult talent. Ai putea sa si castigi cate ceva de pe urma lui.

Lola. spunea...

mersi stephen :">

T. spunea...

omg...


deci omg..


adica omfg...


vreau sa zik omg!!!!!

deci e pur se simplu...


moama... fara cuvinte...

omg again...

Marianita Cochiorca spunea...

Ohh!Multumesc.Si iti multumesc si pentru tema cu "ciudatii".Nu am mers niciodata dupa principiul "ce spun altii".Doar ca am ramas putin surprinsa>:D<.

Lola. spunea...

:))
theo,te rog frumos sa'mi traduci comentariul pe limba romana. >:P

Marianita Cochiorca spunea...

No.. is atat de obosita incat cred ca nu m-am exprimat eu corect.
Am un post pe blog unde majoritatea imi spun ca sunt ciudata, iar tu mi-ai lasat comment.Acolo bateam:D

Marianita Cochiorca spunea...

Nu imi amintesc sa fi spus ca vreau sa fac dragoste cu un negru:)).Si daca da, te rog aminteste-mi!Never mind!

Marianita Cochiorca spunea...

Aah!Da, imi cer scuze!Pai.. dupa cum am scris, as vrea sa am si eu de-a face cu un tip negru:>Asa pentru mine..

C spunea...

Minunata! La fiecare poezie de-a ta,cand o citesc,stau in suspans...sunt minunate toate!

Joc de nuanţe spunea...

bacoviană. este tendinţa asta spre tristeţe, funebru, bla, ceea ce-mi aminteşte de o fază din cartea pe care o citesc acuma gen: La urma urmei, cine nu vrea să facă spectacol din singurătatea lui? Ciudat cum uneori anumite aspecte negative ale vieţii pot fi frumoase.
expresivă.

T. spunea...

fuck...nu m-am facut inteleasa:)))))


deci e fara cuvinte...

cam asta vreau sa zik...

asa intr-un rezumat..

Anda spunea...

E superba!

Lola. spunea...

mersi cati.

spectacol din singuratate??nu prea cred...

nu theo.nu te'ai facut inteleasa :))

thanks anda.

C spunea...

daca vrei...sa-l bagi si pe asta: cati05@rocketmail.com dar sa il bagi cu tot cu @rocketmail.com pentru ca altfel nu merge:(
te-am pupat

Ninsori Oglindite spunea...

Felicitari, mult succes in continuare...si mult spor la scris!

Boddah spunea...

gândurile-ţi sunt cel mai preţios testament...de-asta vor rămâne şi după...
noapte,somn,moarte.

Anca spunea...

wow. Da, chiar e surprinzător blogul tău :O Scrii...mai mult decât superb... keep going, cu siguranţă că vei ajunge departe :) Şi mulţumesc pt vizite şi comentarii, cu scuzele de rigoare pt întârziere... Un weekend excelent îţi doresc >:D<

Lola. spunea...

mersi ninsori oglindite & anca.

Lorelei spunea...

Inca te mai consider o fata geniala etc...

Bai fratilor,de unde atata talent,"in puii mei"?

Nu.De obicei,adica mereu,nu folosesc expresia asta.

E doar la misto.

Mai treci si tu pe la mine...

Marianita Cochiorca spunea...

Si eu eram de partea metodei cu romantismul.Asta pana mi-am dat seama ca printre asternuturi albe, lumanari si petale de trandafiri, se afla o adevarata metoda la adresa ipocriziei umane(stiu eu ce spun).Prin toate astea reies numai pure minciunele.
Si ajung iar la concluzia ca iubirea nu exista, este doar o iluzie.
Postarile pline de "sentimente" sunt cele mai reusite pentru ca atunci poti sa te exprimi cel mai bine.Asta face parte din realism, zic eu.
>:D<

zugfy spunea...

vai...poezia e.....superba...grozava...
tu esti...geniala..absoluta...cel mai important talentata. si nu zi nu. nu e loc de modestie aici.

Joc de nuanţe spunea...

Da, ma rog, depinde de opiniile fiecaruia. Dar uneori poeziile chiar mi se par un spectacol al singuratatii, dar sunt totusi niste spectacole asa frumoase. :)

Domnişoara Cri spunea...

hey, ms :)
da-mi id tau>:D<
[f misto postu:)]

Emme spunea...

Off topic: te intereseaza un link exchange? ms:x

Lorelei spunea...

Lolly....da' de ce pe la mine nu mai treci?Da' de ce esti tu aia geniala?

Pentru ca esti...

Hai mai,mai vino la mine,maai!

Lola. spunea...

EmmE,nu ma ocup cu asa ceva...

lorelei micutzo,nu am mai trecut pe la tine pentru ca am fost plecata de acasa cateva zile,numai ieri m'am intors.si in plus,mi'e stricat calculatorul.acuma sunt la info. :-< nu stiu cand o sa mi'l duca tata la reparat :|

La si 37 spunea...

Salut,
Tasha mi-a recomandat ca ar fi bine sa vorbesc cu tine,ca avem acealeasi "idei" pe care le exploatam in versuri si nu deviant,si pe care le putem schimba din cand in cand.(Exprimarea este jalnica,urasc cuvintele,sunt de prisos).
Uite id meu: "vineri.seara" daca vrei sa-mi dai add sau na :D

Rodica Botan spunea...

Stii sa te exprimi poetic...si ai talent. Ideile m-au derutat insa. Dumnezeu exista si noi sintem prea mici ca sa nu-I aratam respect. Daca Lucifer ar fi zeu ...el nu ar fi zeu "si in lumina si in intuneric" ci el ar distruge lumina si cu totii am fi in intuneric

Sper sa nu te superi pe mine. Sint doar o bunica care blogareste...Am o nepotica de 16 ani poate aproape de virsta ta...

Si inca ceva..."omg"...in vocabularul celor tineri de aici din America este prescurtat..."Oh my God"...
iar celalalt cuvint folosit in commentul de mai sus este cea mai urita injuratura...tot in engleza...

:)

Iulia spunea...

Lorelei are dreptate.ar trebui sa postezi/postezi o carte cu poeziile tale!
lumea nu s-ar satura de el:).

apropo..ai gasit zori de zi:))?

Lola. spunea...

doamna rodica,va multumesc pentru apreciere.stiu ca exista dumnezeu.nu cred ca suntem prea mici sau prea mari ca sa'i aratam sau nu respect.eu consider ca fiecare are parerile si conceptiile lui.si fiecare este liber sa creada in ce vrea el.era doar o poezie.si am scris cum am considerat eu.de unde stiti dumneavoastra ca el ar distruge lumina??doar pentru ca asa scrie in biblie??biblia tot de om a fost scrisa.
stiu foarte bine ce inseamna omg.nu obisnuiesc sa folosesc cuvinte care nu stiu ce inseamna.care cuvant din comment'ul de mai sus este injuratura??

uhm...juliet...:-s ultima oara cand am fost la biblioteca,era inchiriata,si am luat o carte de cioran si inca una care'mi trebuia la teatru.si..nu le'am prea inapoiat :-s am intarziat cam mult.ca n'am avut chef de citit :| si nu vreau sa le duc pana nu termin cartea lui cioran :)) ceea ce n'o sa se intample prea curand. :-s numai nu am dispozitzie pentru citit.nu stiu de ce :|

şu spunea...

Scrie, scrie, scrie tot ce inima îţi va curge, te implor...

Lola. spunea...

scriu scumpa mea.scriu.

La si 37 spunea...

Fiecare strofa are intelesul ei special :X.Totul fiind o sinteza :X

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!