22 noiembrie 2009 Domnia întunericului

Într-un abis ne-nchipuit,pe-o margină de univers,
Pe-aleea ce duce-n adâncuri şi unde totul curge-n vers
Stau singur,căutându-mi calea şi veacurile ce-am pierdut,
Privind cu lacrimi cicatricea unui ego necunoscut.

Stingher şi prăfuit de vreme şi de nisipul din clepsidră
Păşesc agale pe cărarea ce trist se pierde - insipidă -
În hăul infinit şi tragic al timpului de mult apus
Şi unde glasul suferinţei şi-al chinului de mult s-a dus.

Iar sufletu-mi încoronat de-o viaţă stinsă,ponosită,
Se pierde-n labirint uitat,într-o capelă părăsită...
Şi-un dumnezeu cu chip cioplit îşi scoate ochii la iveală -
Un simulacru solitar ce-mi dă porunci la nimereală.

Eternu-mi suflu îngheţat se risipeşte-n zarea moartă
Şi mâinile îmi amorţesc,tot corpu-având aceeaşi soartă.
Şi sângele îmi fierbe-n vene şi astăzi toţi morţii sunt vii,
Căci iadurile s-au deschis şi sunt mormintele pustii.

Iar spirite neliniştite au fost gonite-n întuneric
Căci soarele-a apus pe veci,înspăimântat şi cadaveric.
Doar sufletu-mi abandonat,uitat de vraci în libertate
Va rătăci printre suspine şi va domni-n eternitate.

22 au comentat:

Lorelei spunea...

MA BUCUR CA IN SFARSIT A INVIAT LOLA!
Dupa atata timp de amorteala,te-ai trezit in sfarsit.Te mai astept pe la mine,ca "odinioara"

PS:Poezia e oricum,minunata,"comme d'habitute"

Lola. spunea...

mersi. ;))
am inviat da.am inviat.si m'am grabit putzin.sa nu vina pastele si sa invie hristos inaintea mea.i'am luat'o inainte. :))

Anonim spunea...

Am o singura intrebare...care este sursa inspiratiei tale?...pt ca toata poeziile sunt extraordinare :X

Lola. spunea...

;)) mersi roxx.
pai...nu prea stiu sa itzi raspund la intrebarea asta :-s depinde...

Anonim spunea...

sunt ina in primu rand si nu pot spune decat ca esti geniala femeie:D si imi place

Lola. spunea...

multzam ina. :D

Anonim spunea...

si eu ma avut tendinte de poezie dar nu am reusit sa scriu decat cateva si nu imi place sa le public... am si eu doua incercari pe blog da mai bine imi place proza...

Boddah spunea...

si eu ma bucur ca ai revenit,dar intarzierea asta e intemeiata ca vad ca ai creat ceva foarte frumos:)>:D<

Anonim spunea...

Eu una cred ca poeziile tale sunt TOATE la fel de geniale si este foarte bine ca le folosesti ca mod de exprimare ^^

Tine-o tot asa :)

U. spunea...

Asta era si ideea,sa amuze.Nu te-am mai vazut pe mess.Ce faci?

Lola. spunea...

@ ina ma numesc : si mie imi place proza.dar nu'mi iese. :( am incercat,dar pur si simplu nu le am cu povestile.dar mi'ar placea foarte mult...mai ales cand vad pe unele bloguri ce frumos scriu anumite persoane...

@ boddah : mersi. :D intarzierea mea s'a datorat faptului ca mi'e stricat calcu.[sper ca azi sa mi'l aduca...]dar oricum n'am avut inspiratzie.ca am avut niste probleme,si numa' de poezii nu imi ardea mie...

@ KRYSTALL : thanks.

@ Get : scumpa,nu ai cum sa ma vezi pe mess.ca eu sunt invizibila :)) dar intradevar in ultima vreme n'am fost pe mess.si nicaieri altundeva.deoarece,cum am spus si mai sus,mi'e stricat calcu...

T. spunea...

dude...

e chiar super misto...

zău...
nu ca ar fi prima de genul...dar e bestiala

Anonim spunea...

imi este dor de tine

Stephen G. spunea...

La cat de buna a fost ultima poezie, cred si eu ca ai luat o pauza, sa-ti reincarci inspiratia. Si asta este foarte, foarte misto, bravo!

Uneori parca as prefera sa studiez poeziile tale la scoala decat pe ale lui Ion Barbu, macar ca ale tale au un mesaj clar de transmis nu enspe mii de interpretari ca la "individul" mai sus-mentionat.

Marianita Cochiorca spunea...

imi place!:D

Anonim spunea...

Ai foarte mult talent.Ma bucur ca am descoperit acest blog..!!
Go on...! :):)

Lola. spunea...

anonim,ar fi fost frumos sa te semnezi daca tot faci o declaratzie de asta.

multzam theo >:D<

hey Zåpå ๏̯͡๏ mersi de apreciere si de vizita.ma bucur ca'tzi place.

thanks ermetica.hugs >:D<

aww stephen :"> inceteaza ca ma flatezi.hh ;)) nu e chiar asa mai.tzi'ar placea mai mult poeziile mele decat ale lui ion barbu??ei hai,acuma chiar ma simt importanta :)) :-" :> hhh.ersi de aprecieri si de vizita.hug you >:D<

Ivi spunea...

foarte foarte geniala >:D<
esti minunata!!!
take care >:D<

Lola. spunea...

mersi A☻ :D si tu ai grija de tine >:D<

zugfy spunea...

ca de obicei! superb!

Unknown spunea...

Salut.
Daca vrei sa castigi un domeniu pe un an plus hosting acum ai ocazia.
Am lansat un concurs pe blogul meu
Daca vrei sa participi si tu iti las aici un link
http://culmi.blogspot.com/2009/11/castiga-un-domeniu.html
Bafta

Lola. spunea...

mersi zugfy. :D

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!