5 ianuarie 2013 Vinovatul din poeme...


Ştii? Unii barzi scriu despre îngeri,
De răul cel învins de bine,
În schimb eu tot adun dureri
Şi-n rime te redau pe tine.

Ei scriu natura, scriu de soare,
De fluturi şi de anotimp,
Scriu şi de păsări călătoare.
Doar eu rămân blocată-n timp...

Ei pot să scrie versuri calde
În zeci de blânde poezii
Şi-n curcubeu pot să se scalde.
Doar eu mă cert cu îngerii...

Tu eşti de vină că în strofe
Te scriu mereu ca laitmotiv,
Eşti vinovat de catastrofe
Şi in poeme mi-eşti motiv.

În fiece catren te scriu
Eşti vers, eşti rimă-ncrucişată,
Sunt un poet nebun - nu ştiu
Dac-am să-ţi dau drumul vreodată.

4 au comentat:

marysicartile spunea...

Sunt un poet nebun - nu ştiu
Dac-am să-ţi dau drumul vreodată.



nu s-au nascut cele mai mari opere din love&revenge? nici sa nu incerci sa-i dai drumul :)

Unknown spunea...

Sper sa ai vreodata ocazia sa scoti un volum de poezii :)

Lola. spunea...

mersi, Bianca! sper si eu. asta-i cea mai mare dorinta a mea...

† Calatorintimp † spunea...

...concluzia?...cine e vinovatul de serviciu?....muza ta (masculina )?...de ce te certi cu ingerii ?...pentru ca nu mai au aripi? de ce ramai mereu "blocata in timp"?....de ce sufletul tau "pulbere de stele" nu se transforma intr-un roi de fluturi.....atunci "vinovat de catastrofe" va simti o revolutie de endofrine (in stomac)

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!