8 septembrie 2009 Absurd.


Mă vrei când nu mă poţi avea,
M-asculţi când nu pot cuvânta.
Mă taci pe şoapte mute,reci,
Mă minţi,dar nu te las să pleci.

Mă zbieri pe portative surde,
Mă cerţi când nimeni nu aude.
M-auzi când gura-mi este mută,
Mă coşi cu aţă neagră,ruptă.

Mă laşi să cad în greu abis,
Mă bântui zi şi noapte-n vis,
Mă arzi în flăcări infinite,
Mă-neci în ape prăfuite.

Mă spargi în cioburi mult prea mici,
M-arunci şi nu mă mai ridici.
M-ascunzi în nori eterni şi grei
Şi când mă ai,nu mă mai vrei.

27 au comentat:

Get spunea...

De obicei vrem un lucru cand nu il putem avea.

Iris Noir spunea...

Mă taci pe şoapte mute,reci --> iubesc versul acesta <33.
Minunata compozitie <33.

Lola. spunea...

ai dreptate.intotdeauna vrem mai mult.intotdeauna ne dorim ceea ce nu putem avea.niciodata nu ne multzumim cu ceea ce avem...

multumesc.ma bucur ca'tzi place

Dana. spunea...

Geniala poezia! :x 8->

Naked spunea...

Cam asa se intampla de obicei [sec]
dar asta e viata noastra.
Imi place mult ultima strofa.
Frumos >:D<

Felicia Nistoreanu spunea...

m-am drogat in clasa a 9-a povestea este viata mea si luni petrecute la obregiai n buc:|

Felicia Nistoreanu spunea...

cu grija si cu atenite am fost pe dava ff mult timp si am obs k mi-am pierdut o parte din viata asa

Joc de nuanţe spunea...

absurdul asta imi pare o normalitate cotidiana. imi pare trist.

mnemosynne spunea...

Imi place mult poezia. Intotdeauna am preferat rima, da un cu totul alt farmec :)

Hugs.

rocsanna spunea...

superba poezia...are suflet...

Alexandrü spunea...

mi'se pare ca ultimu vers mi'se adreseaya :-?

Lola. spunea...

nu ti se adreseaza.ii pur si simplu o poezie.la fel ca toate poeziile mele.sau povestile scrise de mine.nu se adreseaza nimanui.

Juliet spunea...

EU nu le-am gasit l-a biblioteca,o prietena de-a mea avea amurg si new moon, si mi le-a imprumutat:D....dar am degand sa imi iau toata seria de carti.

Juliet spunea...

Mda...Mersi mult pentru sfaturi.:*

Ei bine, nu putem fi perfecti, cand ai spus ca zilele tale zici ca sunt trase la xerox , mi-am adus aminte de scoala, toate erau la fel....
[Mai putin cele in care eram bolnava(atunci era si mai rau, stateam singura..nu mai eram inconjurata de zambete)]


Am observat ca tu, spui ca esti rea..nu am prea inteles de ce:-?...[Pesimista?Ei bine, eu pentru o pesimista sunt destul de optimista:)).]..
Nu te consider o persoana rea...chiar daca nu te cunosc.:D

Succes in continuare, "rautacioas'o":))!

[Glumeam...nici o ofensa...sper]

Naked spunea...

hey ms;))
pai nush, cred ca am si unele care rimeaza[cred] dar cred ca imi place mai mult asa :d.
care era treaba ku poeziile in engleza:))? s-a ofensat cumva baiatul cu blogu in engleza?
:)))

Juliet spunea...

Sper sa gasesti cartea.

Nu aveam nimic cu singuratatea, doar ca era si mai plictisitor, decat la scoala:)).
Nu inseamna ca nu am momente in care imi doresc sa fiu singura.

Naked spunea...

da aku intelg dar nu'mi era clar fiindca alex nu a vorbit cu mn si nu stiam prea bn dspre ce e vorba:)

Iris Noir spunea...

Vream creatie noua, vrem creatie noua :))
Multimea e in delir:"Lola Lola Lola - incata-ne cu talentul tau <333"

Roxx spunea...

Nu pot sa spun decat ca este o poezie absolut superba...Felicitari!

PS.imi cer scuze ca nu am mai trecut de mult pe aici, dar promit ca ma voi revansa.

Traiesc visu . spunea...

Superba. Ma regasesc in ea..Scrii frumos. Trezeste sentimentele inauntru..

DaemonNight spunea...

Cate pareri, bai!

Hălăţel spunea...

"Mă spargi în cioburi mult prea mici,
M-arunci şi nu mă mai ridici.
M-ascunzi în nori eterni şi grei
Şi când mă ai,nu mă mai vrei."

Doamneee:|
Esti geniala maaa :|

Cine sunt eu?! spunea...

.e superba poezia asta. superba. de mult n-am mai citit asa o poezie faina:)
succes in continuare.

A☻ spunea...

as putea spune ca e preferata mea dar am mai spus la o poezie ca este preferata mea.. cred ca as putea spune ca majoritatea poeziilor tale sunt preferatele mele:)
foarte frumos:)

Lola. spunea...

multumesc mult A☻.ma bucur ca itzi plac poeziile mele >:D<

Mirela spunea...

Absurdul sau ceea ce ne inconjoara ?
O simpla intrebare nevinovata, a carui raspuns nu-l cunoastem.
Visezz,sper, traiesc iar acest lucru e deajuns:-)

zugfy spunea...

e tot:X
felicitari!

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!