6 martie 2012 De-aş fi avut de-ales...

Eu cred că m-am născut cu elegia-n sânge.
o tristă incurabilă, ar spune unii chiar...
am ochii mari, dar goi. şi-un suflet solitar,
iar lumea nu pricepe că viaţa nu-mi ajunge.

Eu cred că m-am născut din mări de suferinţă.
trec anii peste mine, vin oamenii - şi pleacă...
un singur suflet am. L-am învăţat să tacă,
să plângă, să iubească, să treacă în nefiinţă.

Eu cred că m-am născut sau... m-am născut crezând
că lumea va-nţelege măcar un strop din mine...
dar mi-am greşit povestea, scriind printre suspine,
aşa că mă acuză, nimic ne-nţelegând.

7 au comentat:

Emilia spunea...

La fel de geniala ca intotdeauna. <3

Bianca Tămaș spunea...

Pe oamenii ca noi, nimeni nu ne intelege, doar foaia... asa ca ne deschidem sufletul in fata foii :)

Ivi spunea...

o poezie foarte frumoasa:X
Imi pare rau ca nu am trecut pe aici sa iti urez o primavara frumoasa dar am fost foarte ocupata cu pregatirea pentru Bac.(inca sunt,dabea astept sa vina vara)
Iti multumesc ca ne incanti cu poezii asa frumoase.Numai bine!>:D<:*

Unknown spunea...

Sa ai o primavara minunata, o meriti din plin!

Cristina Plescan spunea...

Exprimi toata dezamagirea necesara pentru lumea exterioara, cu asa putine cuvinte. Imi place enorm de mult cum scrii!

Ivi spunea...

Multumesc mult>:D<:*
Pregatirea merge bine,dar este o perioada obositoare,stresul,emotiile la care se adauga si frigul...Iar cu facultatea m'am tot hotarat si razgandit,oricum ma duc pe matematica si informatica;Facultatea de informatica,Cibernetica sau Informatica economica...grea decizie:D Sper sa imi iasa totul bine.
La tine cum a fost primul an? Esti multumita? E totul cum ti'ai inchipuit?
>:D<:*

Lavinia Dance spunea...

poezia aceasta este superba.
as spune chiar geniala si nu exagerez!
mi-a placut foarte mult si m-am regasit in a2a strofa.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!