31 decembrie 2010 Veghe

Aş vrea să mă mai ningi o dată,
Să-ţi simt mireasma cea de plumb,
Să cad ca o copilă beată
În braţele-ţi fără străfund.

Şi să-mi şopteşti că eşti cu mine,
Că nu-mi vei da drumul vreodată,
Suav să-mi spui că va fi bine
Şi să-ţi adorm în braţe-ndată.

O ultimă cântare-aş vrea
Să văd că buzele-ţi mimează,
Şi c-un sărut de catifea
Adoarme-mi fiinţa ce visează.

13 au comentat:

Better spunea...

minunat!
sa ai un an nou fericit :D

T. spunea...

multumesc asemenea si tie:X
la multi ani:X

Ioana Filipaş spunea...

Frumos, ca de obicei! :)
Felicitari, Lola!
Si la multi ani!

. spunea...

Multumesc pentru urari! Sper sa ai un an frumos, cu multe impliniri >:D<

Boddah spunea...

mulţumesc, Lola. toate cele bune şi ţie pentru anul care a vine.

mişca spunea...

la mulţi ani, lola. să ai parte de tot ceea ce-ţi doreşti şi ceva mai puţine clipe sumbre în viaţa ta !

Cine sunt eu?! spunea...

la multi ani si tie draga :)
cred ca asta e poezia mea preferata de la tine.e superba!!!

Emilia spunea...

Vai, geniala si asta! La fel ca toate celelalte, de altfel. Doar ca asa e mai... Emana un aer mult mai visator, mai putina tristete... E altfel. Nu e la fel de sumbra ca celelalte, desi elementele bacoviene nu lipsesc nici de aici. Sincer, te invidiez, fato!

Mifo spunea...

ete bai ca mai traiesti >:D< ce faci mai? cum o mai duci itra pe mes tragemi un buz....

Anca spunea...

Mulţumesc pentru vizită, Lola! Îmi pare bine că te-am regăsit. Mi-a plăcut poezia şi mi-am identificat şi eu trăirile în versurile ei... Sună melodios, ca un cântec de leagăn. :)

Anca spunea...

La mulţi ani! :* Nu-ţi voi dori decât să ai o viaţă aşa cum ţi-o doreşti, pentru că celelalte urări ar fi de prisos... Şi nu în ultimul rând, zâmbeşte: 18 e vârsta la care toate uşile ţi se deschid:) >:D<

Ivi spunea...

:X ce frumos,Lola !
imi cer scuze ca nu ti'am lasat un comenatriu pana acum,dar am avut atatea pe cap:D
Am citit'o din ziua cand ai postat'o si mi'a placut foarte mult si mai ales m'a bucurat faptul ca emana mai putina tristete(cum a spus si Emilia). >:D< take care :*

Jimmi spunea...

superb! rima, ritmul, tot, super fain. şi-mi place enorm titlul, nu ştiu să explic de ce.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!