28 aprilie 2010 Veac funest

Târziu în noapte,vânt puternic,
Se-aude-a morţii simfonie
Şi-un glas pierdut,un gând himeric,
Îmi toarnă-n sânge nebunie.

Iar timpul greu şi plumburiu
Din vene-mi smulge o frântură,
Tumultul morţii-n ceas târziu
Mă cheamă l-a mea sepultură.

5 au comentat:

T. spunea...

tu nu te opresti niciodata din a scrie frumos?

Unknown spunea...

imi place ce scrii..eu am alt stil, dar al tau e interesant..

Roxana Muntean spunea...

Foarte faina! Bravo!

Mifo spunea...

saga saga saga saga saga saga saga saga
deci in concluzie imi pare rau ca nam mai ajuns in vama
Sormea e cu capu
Tu scri genial si sti asta!

Rocsandra spunea...

Nu stiu scumpa amica daca ti-am zis pana acuma , :))dar scrii foarte frumos. poezia asta e foarte frumoasa si expresiva, o ador , nu stiu daca ma intelegi:*>:D<

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!