31 octombrie 2009 Aşteptare...

Un spirit sunt,un înger veşnic,
Din flăcări negre evadat -
De sub tutela unui sfetnic,
Un biet slavon întunecat.

Şi-alerg în nebunia-mi cruntă
Pe drum de fier ce duce-n vid,
Stingher ecoul mă frământă,
Şi c-ochii goi te chem candid.

Dar n-ai venit,şi gol e-altarul,
Iar eu suspin cu nostalgie,
În tot cuprinsu-i doar amarul
Iar eu te-aştept de-o veşnicie.

...azi e un an de cand sufletul meu e-n doliu...

...din cauza ta...

16 au comentat:

şu spunea...

Offf, aşteptarea-i un adevărat chin pentru suflet...însă numai raţiunea îţi mia poate lumina calea acum! Te pup!

. spunea...

pur si simplu superb! :x

timpul e crud...si rabdarea nu isi mai gsseste locul in final.

Nicoleta spunea...

wwooowwww.. foarte faine versurile tale.. eu joc la pitici pe langa tine! te felicit!
salutari din.. lumea mea de vise...

Aamon spunea...

Nu lupti pentru ei, lupti pentru tine, sa fi mai puternica. Nu ma refeream sa lupti pentru un singur lucru, la forma generala ma gandeam.

T. spunea...

incearca sa cauti p google widgeturi emoticane bolg...cva d genul...dar mai simplu, dak vrei baga id`ul meu (e la profil) in lista si iti trmit codul..ca vad k prin comentariu nu merge...

si da...ti`am multumit pentru ca m`ai facut sarita de pe fix ptr k inseamna k ai o parere buna despre mine...iar asta ma bucura mult..take care...

Greenx spunea...

Pui suflet in tot ceea ce scri. Frumos >:D<

Roxana spunea...

Nu are rost sa suferi pentru o cauza pierduta, tu esti mai importanta decat oricine altcineva...ingroapa trecutul si deschise usa catre viitor.

Take care! >:D<

C spunea...

Superba.O ador!

Iulia I. spunea...

Ultimele tale poezii au o tenta spirituala, dar un spiritualism macabru-perfect.

Andremis spunea...

la cine te referi?

Lola. spunea...

andremis,nu cred ca are vreo importanta...

Tasha spunea...

Sufletul tau atat de bogat va fi rasplatit,eu sunt convinsa ca in curand o sa impartasesti alte trairi...si-ti doresc din tot sufletul asta!
te pup si te imbratisez,esti o fata deosebita!

hajari/copilu spunea...

buey..da tu ai talent!super:)
aprpo si eu sunt capricorn si aveam si eu aceiasi mentalitate la 16 ani:)
la 18 ani,te anunt de pe aum,o sa devii o nehotarata si tot timpul nemultumita de deciziile pe care le iei!asta daca nu esti deja asa:D
da' nu-i de rau!e palpitant:)

Lola. spunea...

mersi hajari/copilu
deja sunt asa :| pentru mine nu e palpitant deloc :-< nu suport chestia asta.nu'mi place sa iau decizii.mai ales unele importante.pentru ca stiu sigur ca o sa le regret mai incolo...

Anda spunea...

Geniala!

La si 37 spunea...

Ce ciudat...
Parca imi vad gandirea mea din trecut abstractizata.Realitate

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea!